שולי רנד התחתן : 'קבוצה' בבית חיינו: החברים שימחו את אח החתן - חב"ד אינפו : בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים.

פעם, לפני המון המון שנים, תל אביב הייתה העיר אליה הגעת כשרצית להצליח בחיים ולהיות ילד רע. רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים!

אז עכשיו מתחתן על בסיס אהבה ואיכפתיות של בת הזוג. נתן ×'ושן - ת×'ית - כיכר ×
נתן ×'ושן - ת×'ית - כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. פעם, לפני המון המון שנים, תל אביב הייתה העיר אליה הגעת כשרצית להצליח בחיים ולהיות ילד רע. אשתו הראשונה של רנד נשארת עגונה וללא כל זכויות. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! שולי רנד וצופית גרנט התחתנו הערב רשמית בצעד חריג ביותר, התיר בית הדין הרבני לזמר וליוצר שולי רנד לשאת אישה שניה. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית .

הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 .

בצעד חריג ביותר, התיר בית הדין הרבני לזמר וליוצר שולי רנד לשאת אישה שניה. אשתו הראשונה של רנד נשארת עגונה וללא כל זכויות. הזמר והשחקן שולי רנד נישא אתמול (יום ג') לבחירת ליבו, אשת התקשורת צופית גרנט. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! אז עכשיו מתחתן על בסיס אהבה ואיכפתיות של בת הזוג. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. פעם, לפני המון המון שנים, תל אביב הייתה העיר אליה הגעת כשרצית להצליח בחיים ולהיות ילד רע. לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי נהיה חרדי אסביר בקצרה:

אז עכשיו מתחתן על בסיס אהבה ואיכפתיות של בת הזוג. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . בצעד חריג ביותר, התיר בית הדין הרבני לזמר וליוצר שולי רנד לשאת אישה שניה. הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים!

בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. 'ק×'וצ×
'ק×'וצ×"' ×'×'ית חיינו: ×"×—×'רים שימחו את אח ×"חתן - ×—×'"×" אינפו from 4ysc01p1vhw140bqmvpyqhpw.wpengine.netdna-cdn.com
פעם, לפני המון המון שנים, תל אביב הייתה העיר אליה הגעת כשרצית להצליח בחיים ולהיות ילד רע. רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. אז עכשיו מתחתן על בסיס אהבה ואיכפתיות של בת הזוג. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . אשתו הראשונה של רנד נשארת עגונה וללא כל זכויות. הזמר והשחקן שולי רנד נישא אתמול (יום ג') לבחירת ליבו, אשת התקשורת צופית גרנט.

רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו .

לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי נהיה חרדי אסביר בקצרה: רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . אז עכשיו מתחתן על בסיס אהבה ואיכפתיות של בת הזוג. בצעד חריג ביותר, התיר בית הדין הרבני לזמר וליוצר שולי רנד לשאת אישה שניה. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. הזמר והשחקן שולי רנד נישא אתמול (יום ג') לבחירת ליבו, אשת התקשורת צופית גרנט. נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. שולי רנד וצופית גרנט התחתנו הערב רשמית פעם, לפני המון המון שנים, תל אביב הייתה העיר אליה הגעת כשרצית להצליח בחיים ולהיות ילד רע. הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. אשתו הראשונה של רנד נשארת עגונה וללא כל זכויות. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות:

הזמר שולי רנד צפוי להתחתן בקרוב עם מנחת הטלוויזיה צופית גרנט, בת זוגו בשנתיים האחרונות. תמונות של הזוג המאושר תחת החופה פורסמו באמצעי . זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. בצעד חריג ביותר, התיר בית הדין הרבני לזמר וליוצר שולי רנד לשאת אישה שניה.

הזמר והשחקן שולי רנד נישא אתמול (יום ג') לבחירת ליבו, אשת התקשורת צופית גרנט. 'ק×'וצ×
'ק×'וצ×"' ×'×'ית חיינו: ×"×—×'רים שימחו את אח ×"חתן - ×—×'"×" אינפו from 4ysc01p1vhw140bqmvpyqhpw.wpengine.netdna-cdn.com
רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי נהיה חרדי אסביר בקצרה: הזמר והשחקן שולי רנד נישא אתמול (יום ג') לבחירת ליבו, אשת התקשורת צופית גרנט. אשתו הראשונה של רנד נשארת עגונה וללא כל זכויות. נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. שולי רנד וצופית גרנט התחתנו הערב רשמית צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! תמונות של הזוג המאושר תחת החופה פורסמו באמצעי .

לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי נהיה חרדי אסביר בקצרה:

בצעד חריג ביותר, התיר בית הדין הרבני לזמר וליוצר שולי רנד לשאת אישה שניה. הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. הזמר שולי רנד צפוי להתחתן בקרוב עם מנחת הטלוויזיה צופית גרנט, בת זוגו בשנתיים האחרונות. אז עכשיו מתחתן על בסיס אהבה ואיכפתיות של בת הזוג. נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. פעם, לפני המון המון שנים, תל אביב הייתה העיר אליה הגעת כשרצית להצליח בחיים ולהיות ילד רע. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. תמונות של הזוג המאושר תחת החופה פורסמו באמצעי . צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי נהיה חרדי אסביר בקצרה: הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים.

שולי רנד התחתן : 'ק×'וצ×"' ×'×'ית חיינו: ×"×—×'רים שימחו את אח ×"חתן - ×—×'"×" אינפו : בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים.. נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! אז עכשיו מתחתן על בסיס אהבה ואיכפתיות של בת הזוג. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית .

0 Response to "שולי רנד התחתן : 'קבוצה' בבית חיינו: החברים שימחו את אח החתן - חב"ד אינפו : בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel